'Idealne warunki' w kampanii Plusa (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowaiPlusa. Akcja wspiera promocję wprowadzoną w ramach tej usługi.

km
km
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania iPlusa reklamuje ofertę, w ramachktórej podwojono w tej usłudze limity przesyłania danych, a modemZTE MF100 jest dostępny za 1 zł we wszystkich planach cenowych.Przekaz pod hasłem "Sprawdź jak to jest mieć idealne warunki ziPlusem" promuje również wizerunek tej marki jako najlepiejdopasowanej do indywidualnych potrzeb oferty mobilnego dostępu dointernetu. Kreacja kampanii jest utrzymana w żeglarskim klimacie,co ma podkreślać pełną swobodę i możliwość życia swoim rytmemzapewniane klientom przez iPlus.

Akcja reklamowa od 18 września jest prowadzona w telewizji (TVP,TVN, Polsat, TVN 7, TV 4, stacje tematyczne), internecie (m.in.onet.pl, wp.pl, Gazeta.pl, Telix.pl, Interia, o2, Polsat, pclab,komunikator Gadu-Gadu, serwisy z sieci Bizonmedia, Adnet,ArboMedia, CRMedia) oraz na outdoorze (tablice w formacie 12x4,12x3, 6x3). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca października -przygotowała agencja reklamowa Young&Rubicam, a planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?