IDMSA: 'kupuj' TVN i Multimedia, 'trzymaj' Agorę

Analitycy Domu Maklerskiego IDMSA wydali rekomendacje "kupuj" dlaspółek TVN i Multimedia Polska, oraz "trzymaj" dla Agory, wynika zraportu poświęconego segmentowi mediów z 3 lutego, upublicznionegow poniedziałek.

isb / kk
isb / kk
Udostępnij artykuł:

Analitycy oceniają, że w najbliższych latach sektor mediówbędzie korzystał ze zwiększonych wydatków reklamowych, które mogąrosnąć w tempie 10% rocznie. Media elektroniczne zyskają jednakwięcej niż tradycyjne.

"Konkurencja na rynku reklamowym będzie się jednak zaostrzała ito we wszystkich segmentach branży mediów i rozrywki. Duży wpływ nasytuację będą miały zmiany technologiczne, które spowodują m.in.,że konsumenci będą mieli coraz większy wybór" - czytamy wraporcie.

Z demograficznego punktu widzenia prognoza dla polskiego rynkureklamowego jest neutralna, oceniają analitycy. Jednak w dłuższymterminie (2011-2030) najbardziej atrakcyjny przedział wiekowo dlareklamodawców (18-44 lata) skurczy się o 27%.

Analitycy IDMSA wydali rekomendacje "kupuj" dla TVN i MultimediaPolska, oraz "trzymaj" dla Agory. Ceny docelowe dla tych spółekwyznaczono odpowiednio na 27,7 zł (TVN), 12,7 zł (MultimediaPolska) i 45,9 zł (Agora).

W poniedziałek akcje TVN kosztowały 23,55 zł po wzroście o 3,3%.Akcje Multimedia kosztowały 9,69 zł po wzroście o 0,41%. WaloryAgory zyskiwały 1,6% i rynek wyceniał je na 48,1 zł.

isb / kk
Autor artykułu:
isb / kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"