SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Iggy Pop promuje piwo Tenczynek Marakuja

Muzyk Iggy Pop został twarzą kampanii #NieWstydźSię!, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. To kolejny produkt produkt Browaru Tenczynek/Manufaktury Piwa, Wódki i Wina, należącego do Janusza Palikota.

Premierze rynkowej Marakui towarzyszy kampania pod hasłem #NieWstydźSię!, która przekonuje, że nie warto tkwić w narzuconych schematach, zachęca do wyrażania swojego zdania w każdej kwestii.

Twarzą nowej kampanii Tenczynka został amerykański muzyk Iggy Pop. Jest głównym bohaterem kreacji reklamowych, w tym w video promocyjnego kręconego ze względów ograniczeń pandemicznych równocześnie w Polsce i w USA. Ogólnopolska kampania startuje od 29 marca.

- Zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z człowiekiem-symbolem niczym nieskrępowanej niezależności, wielkim artystą. Iggy Pop od wielu lat łamie stereotypy, pokazuje że jedyne granice wyznacza nasza wyobraźnia. Inspiruje młodszych od siebie twórców. Chcemy wspólnie pokazać, że nic nie jest do końca oczywiste, jak się wydaje na pierwszy rzut oka - powiedział Janusz Palikot, inicjator i współtwórca Browaru Tenczynek. - Hasło #NieWstydźSię! to element kampanii łączącej w sobie elementy komercyjne i społeczne, którą jako Browar Tenczynek będziemy prowadzić w kolejnych miesiącach - dodaje biznesmen.

Ścieżkę dźwiękową klipu promującego tenczyńską Marakuję stanowi fragment jednego z ikonicznych utworów w wykonaniu Iggy’ego Popa pt. "The Passenger".

Premiera video będzie miała miejsce 27.03 na kanałach social media Janusza Palikota - na Facebooku oraz Instagramie.

Browar Tenczynek wprowadza piwo o smaku marakui

Tenczynek Marakuja to piwo w klasycznym stylu Lager, wzbogacone smakiem tropikalnego owocu marakui.

Za recepturę piwa Marakuja odpowiada piwowar związany od lat z Browarem Tenczynek – Sebastian Jabłoński.

Tenczynek Marakuja w sprzedaży pojawi się premierowo tylko w Żabce od 31 marca, w pojemności 330 ml. Produkt w pojemności 500 ml będzie dostępny także w sklepie firmowym Browaru Tenczynek.

Browar Tenczynek w styczniu wypuścił na rynek piwo Buh. Napój jest promowany hasłem „Rewolucyjne piwo kraftowe” oraz „Buh. Uwolnij Buha”. Butelka półlitrowa zawiera 5 proc. alkoholu oraz susz konopny. W Żabkach dostępne będzie piwo Buh, a nie Buh Pils (który widać na plakatach promujących alkohol).

Dołącz do dyskusji: Iggy Pop promuje piwo Tenczynek Marakuja

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zastanawiam się
czy to przypadkiem nie antyreklama ;-) pij to, to zaczniesz tak wyglądać ;-D
odpowiedź
User
jest rozmach...
...ale wykonanie wygląda na jakiś fejk, szkoda
odpowiedź