Ikea i UNICEF przygotowują kampanię '1 euro to majątek'

Ikea i UNICEF przygotowują szóstą edycję kampanii "1 euro tomajątek". Celem akcji jest wspieranie edukacji w ubogich krajach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach akcji "1 euro to majątek" od 2 listopada do 24 grudnia1 euro od każdej pluszowej zabawki sprzedanej w sklepach Ikeazostanie przeznaczone na budowę i wyposażenie szkół w ubogichkrajach. Firma przygotowuje tę kampanię wspólnie z organizacjąUNICEF po raz szósty, a w Polsce - po raz drugi. W naszym krajudodatkowo będzie możliwy zwrot zakupionych już pluszaków, którezostaną następnie przekazane lokalnym oddziałom dziecięcym wszpitalach i domom dziecka. W ubiegłym roku w Polsce kupiono wramach tej akcji prawie 170 tys. zabawek.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych