SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ikea i UNICEF przygotowują kampanię '1 euro to majątek'

Ikea i UNICEF przygotowują szóstą edycję kampanii "1 euro to majątek". Celem akcji jest wspieranie edukacji w ubogich krajach.

W ramach akcji "1 euro to majątek" od 2 listopada do 24 grudnia 1 euro od każdej pluszowej zabawki sprzedanej w sklepach Ikea zostanie przeznaczone na budowę i wyposażenie szkół w ubogich krajach. Firma przygotowuje tę kampanię wspólnie z organizacją UNICEF po raz szósty, a w Polsce - po raz drugi. W naszym kraju dodatkowo będzie możliwy zwrot zakupionych już pluszaków, które zostaną następnie przekazane lokalnym oddziałom dziecięcym w szpitalach i domom dziecka. W ubiegłym roku w Polsce kupiono w ramach tej akcji prawie 170 tys. zabawek.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ikea i UNICEF przygotowują kampanię '1 euro to majątek'

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szymon knapik tomek i przyjacie 2006
kidysz oglądałem kiea unicef z misiem który wystepował
0 0
odpowiedź