IKEA chce, by jednym guzikiem zarządzać całym domem

IKEA pracuje nad specjalnym przyciskiem, który dzięki aplikacji IKEA Home Smart pozwoli zarządzać technologią w całym domem. Wniosek w tej sprawie złożyła w Federalnej Komisji Łączności.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

IKEA ma wprowadzić funkcję tworzenia i edytowania tzw. scenariuszy lub scen w aplikacji IKEA Smart Home.

Z tymi scenami będzie można połączyć specjalny przycisk, który będzie miał tylko jedną jedyną funkcję – jego naciśnięcie aktywuje sekwencję scen utworzonych w aplikacji.

Może to być np. gaszenie światła po wyjściu z domu i opuszczanie rolet w oknach, odłączenie od zasilania urządzeń, które zapomnieliśmy wyłączyć przed wyjściem z domu, zamykanie drzwi i bramy. Inna opcja to np. gdy po przebudzeniu się użytkownik zapali światło, zostaną odsłonięte rolety w oknach, ekspres do kawy włączy się itp.

Wszystkie te funkcje będą działać jeżeli będą kompatybilne z systemem Thread Thread.

IKEA od pewnego czasu wprowadza do swojej oferty tzw. inteligentne urządzenia. Wśród nich np. głośniki Sonos w kształcie półki lub nocnej lampki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS