Ilu widzów śledziło zmagania lekkoatletów w Berlinie?

Relacje z Lekkoatletycznych Mistrzostw Świata 2009, które odbyłysię w Berlinie, przyciągnęły przed ekrany około 1,3 mln widzów nakanałach otwartych i od 100 do ok. 200 tys. widzów w stacjachsportowych - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia transmisji z zawodów w TVP 1, TVP 2 i wTVP Info wyniosła 1,27 mln osób przy udziale w rynku napoziomie 12,19 proc. w grupie wszystkich widzów i 10,51 proc. wkomercyjnej grupie 16-49.

Największa popularnością cieszyły się relacje w TVP 1, emitowanezazwyczaj po 18.00, które oglądało 1,59 mln widzów, a udziałJedynki wynosił 19,28 proc. Transmisje w TVP Info miały 1,27 mlnoglądających i 10,34 proc. udziału, zaś te w Dwójce - 1,17 mlnwidzów i 12,58 proc. udziału.

Mistrzostwa można było także śledzić na antenach kodowanychkanałów Eurosport i TVP Sport. Średnio relacje nażywo z Berlina wraz z emitowanymi w dzień powtórkami miały naantenie Eurosportu 185 tys. widzów, dając stacji 2,61 proc. udziałuw 4+ i 2,28 proc. w 16-49. Z kolei do TVP Sport transmisjeprzyciągały przeciętnie 104 tys. osób, co dało tej temu kanałowiodpowiednio 1,32 proc. i 1,19 proc. udziału.

W Telewizji Polskiej relacje z LekkoatletycznychMistrzostw Świata 2009 śledzili głównie mężczyźni,widzowie w wieku powyżej 50. lat oraz mieszkańcy dużych miast.Wpływy z reklam wyemitowanych wokół transmisji w TVP 1, TVP 2 i TVPInfo wyniosły w sumie 1,4 mln zł.

Widownia Lekkoatletycznych MistrzostwŚwiata w TVP 1, TVP 2 i TVP Informacja

Profil widowni relacji na antenachTVP

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu