Imagis i GfK Polonia ulepszyły marketingową mapę Polski

Spółka Imagis we współpracy z instytutem badawczym GfK Poloniawprowadził najnowszą wersję rozwiązania Address Points służącego dooptymalizacji analiz marketingowych i sprzedażowych. Jest tonajwiększa, obejmująca ponad 5 milionów rekordów w całej Polsce,baza socjo-ekonomiczna zobrazowana na mapach cyfrowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Imagis Address Points to połączenie dokładnej mapy cyfrowejPolski z bazą danych PESEL oraz indeksów siły nabywczej GfKPolonia. Dzięki temu narzędzie umożliwia m.in. szczegółowe badaniepotencjału punktów sprzedaży, optymalizację działań z zakresumarketingu bezpośredniego i profilowanie kampanii do ściśleokreślonych grup docelowych.

Address Points oferuje m.in. takie dane jak liczba mieszkań ityp zabudowy, ale też szczegółowe informacje na temat mieszkańców wpodziale na wiek i płeć (w 36 kategoriach) oraz indeks siłynabywczej GfK Polonia. Każdy adres ma także przypisany kodpocztowy.

Nowością w ostatniej wersji narzędzia jest indeks siły nabywczejdla handlu detalicznego uwzględniający m.in. strukturę wieku i płciludności zamieszkałej w regionie, wskaźnik zatrudnienia, dochódnetto gospodarstw regionu i indywidualny dochód brutto jegomieszkańców. W Indeksie zawarto także ruch turystyczny w danejokolicy, strukturę wykształcenia i status zawodowy ludności. Dziękitemu narzędzie umożliwia precyzyjne określenie atrakcyjności danegoregionu dla handlu detalicznego.

Wszystkie dane zawarte w Address Points naniesione są naopracowane przez Imagis mapy cyfrowe, które pochodzą z practerenowych i pozwalają wskazać dokładną lokalizację punktuadresowego z bazy PESEL. Narzędzie jest przeznaczone dla firmtelekomunikacyjnych, sieci handlowych czy operatorów reklamyzewnętrznej.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu