„Impreza dokoła świata” - Crunchips promowane z Heyah

Pod hasłem „Impreza dokoła świata” ruszyła promocja chipsów Crunchips (Lorenz Snack-World), w której można zdobyć m.in. doładowania Heyah i tuBiedronka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Opcom i dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji „Impreza dokoła świata” w 140- i 150-gramowych opakowaniach chipsów Crunchips X-Cut znajdują się kody, które można przesyłać SMS-em lub poprzez aplikację na stronie crunchips.pl, otrzymując w zamian doładowania w sieciach Heyah i tuBiedronka. Każdy uczestnik może zdobyć maksymalnie pięć takich doładowań.

Osoby, które zgłoszą po pięć kodów, w drugim etapie akcji będą mogły powalczyć o smartfony oraz 4-osobowy wyjazd do Indii i Meksyku. Warunkiem jest udzielenie najbardziej oryginalnej i śmiesznej odpowiedzi na zadane pytanie.

grafika

Pierwszy etap akcji potrwa do końca listopada, a drugi - do połowy grudnia. Promocję wspierają działania reklamowe prowadzone głównie w internecie.

Za koncepcję i obsługę akcji oraz kreację jej serwisu internetowego i reklam odpowiada agencja Opcom, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta