SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Inco-Veritas w San Markos

Cztery brandy Inco-Veritas ponownie w San Markos

Agencja San Markos ponownie zajmie się obsługą full-service  Inco-Veritas w zakresie czterech brandów nawozów: Azofoska, Florovit, Gardenvit i Ziemovit. 

Współpraca z klientem rozpoczęła się w 2004 roku, kiedy to San Markos została wybrana w drodze przetargu do obsługi budżetu reklamowego wspomnianych marek - opracowała strategię komunikacji i zrealizowała kampanię. By wybrać agencję na kolejny rok, firma Inco-Veritas ponownie ogłosiła przetarg, zapraszając m.in.: Capitol, Elżbieta Pełka Creative Services, Foster Communication, Martis, Oskar Wegner, Schulz i San Markos. Jednak agencja zrezygnowała z udziału w nim.

"Uznaliśmy, że należy kontynuować realizację zaproponowanej strategii promocyjnej, najwyżej lekko ją zmodyfikować" - powiedziała Magdalena Czaja, prezes San Markos.

Po przeglądzie agencji biorących udział w przetargu, Inco-Veritas zdecydowała się jednak przedłużyć współpracę z San Markos. "Mimo wysokiego poziomu zaproponowanych projektów żadna z agencji biorących udział w przetargu nie wniosła istotnych zmian do dotychczasowej strategii" - wyjaśnia Piotr Langowski, specjalista ds. marketingu w Inco-Veritas.

Intensywne działania promocyjne, przewidujące reklamę prasową, sponsoring telewizyjny i narzędzia PR, będą miały miejsce od marca do czerwca. Drugi etap kampanii rozpocznie się w sierpniu, obejmując głównie prasę ogrodniczą i kobiecą.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Inco-Veritas w San Markos

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl