Indykpol otwiera nowy segment dla swoich produktów

Gotowe pulpety drobiowe w słoikach już na półkach sklepowych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Na początku grudnia firma Indykpol SA wprowadza na rynek drobiowe pulpety w trzech różnych sosach. Celem podjętych działań jest rozszerzenie oferty o produkty nieobecne dotąd w portfolio firmy, czyli o dania gotowe w słoikach. Ponadto wyroby te są nowością na polskim rynku.

Wprowadzaniu nowych produktów towarzyszy kampania ATL obejmująca reklamę w magazynach kobiecych oraz BTL w zakresie POS, w skład której wchodzą wobblery oraz plakaty w sklepach detalicznych na terenie całego kraju, a także działania public relations. Kampania potrwa 3 miesiące.

Kampanie przygotowuje agencja reklamowa Adcon. Szczegóły nie są jeszcze znane.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style