Influencerzy na polach ziemniaków w ramach kampanii Lay's

Marka Lay's (Frito Lay) w ramach najnowszej kampanii zaprosiła kilku influencerów na pola uprawne ziemniaków. Byli wśród nich m.in. Kasia Węsierska, Jakub Kosel i Dawid Oleszko.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Influencerzy na polach ziemniaków w ramach kampanii Lay's

Marka Lay's w swojej komunikacji udowadnia konsumentom, że za każdym chipsem w paczkach Lay’s kryje się wspaniały ziemniak. 

Teraz marka idzie poszła o krok dalej. Aby pokazać, jak wyjątkowy proces stoi za każdym chipsem Lay’s, zaprosiła na swoje pola uprawne grupę znanych influencerów. Ich wizyta dostarczyła wiele ciekawych informacji. Dowiedzieliśmy się m.in., że tylko 12 spośród 5 000 odmian ziemniaków może stać się chipsem Lay’s, a rocznie marka przeprowadza aż 7 000 kontroli jakości. 

W wizycie na polach ziemniaków oraz u rolników, którzy od pokoleń współpracują z marką, uczestniczyli m.in. Kasia Węsierska (@kasia_wesierska), Jakub Kosel (@jakobkosel), Dawid Oleszko (@roslinnehistorie), Piotr Latała (@zieminiak.tv) oraz ekipa chłopaków z kanału @5sposobow. 

W ramach działań komunikacyjnych marka prowadzi loterię, w której codziennie można wygrać 1 000 zł, a w finale 100 000 zł. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy kupić paczkę ulubionych chipsów Lay’s i zarejestrować dowód zakupu na dedykowanej stronie.  

Za strategię, koncept kreatywny oraz produkcję materiałów digitalowych odpowiada agencja H2O Creative, natomiast planowaniem i zakupem mediów oraz współpracą z influencerami zajmuje się Zenith. Za organizację i prowadzenie loterii odpowiada agencja Avanti. 


 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"