SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Infolinia Nordea przez 24 godziny

Nordea Bank Polska wydłużył godziny dostępności infolinii. Od poniedziałku do soboty z konsultantem Nordea można skontaktować się przez całą dobę. To odpowiedź banku na potrzeby klientów.

Infolinia Nordea przez 24 godziny

Klienci banku Nordea mogą korzystać z usług Call Centre w trybie ciągłym, przez 24 godziny na dobę - od godziny 6.00 w poniedziałek do godziny 6.00 w sobotę. W soboty infolinia jest do dyspozycji klientów również w godzinach od 9.00 do 17.00.

Korzystając z infolinii 0801 667 332 (z telefonu stacjonarnego) lub +48 58 3 000 000 (z telefonu komórkowego lub z zagranicy) można uzyskać informacje o zakresie usług banku Nordea lub dokonać transakcji na swoich rachunkach.

Bank udostępnia również Klientom automatyczną linię operacyjną 0801 357 357 (z telefonu stacjonarnego) lub +48 58 520 22 21 (z telefonu komórkowego lub z zagranicy) dostępną 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, gdzie klienci Nordea mogą samodzielnie przeprowadzić następujące operacje:
sprawdzić stan rachunków
sprawdzić 10 ostatnich operacji
wysłać zestawienie 10 ostatnich operacji faxem
wykonać przelew krajowy
założyć lokatę w PLN lub lokatę w innej walucie
zlikwidować lokatę
uzyskać informację o otwartych lokatach.

W każdej chwili - w przypadku jakichkolwiek pytań czy trudności - mogą też, przez wciśniecie "0", połączyć się z konsultantem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Infolinia Nordea przez 24 godziny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl