Informacje i publicystyka: WP.pl z większą przewagą nad Onetem, mocno w górę serwis Polsat News

Sekcja informacyjno-publicystyczna WP.pl w październiku zwiększyła przewagę nad analogiczną częścią Onet. Mocno zmalała liczba użytkowników takiej sekcji TVN24.pl, za to duży wzrost osiągnęła platforma Polsat News.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku br. część WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) z informacjami i publicystyką ogólnopolską (czyli bez treści regionalnych i o pogodzie) odwiedziło 11,85 mln użytkowników, z których każdy spędził średnio 48 minut i 29 sekund. Jej zasięg wyniósł 39,71 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-onet-i-gazeta-pl-ze-spadkami-ale-przyciagaja-na-dluzej,7169742847395457a ##

Analogiczna sekcja na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 9,97 mln użytkowników, 33,43 proc. zasięgu oraz 45 minut i 23 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 9,24 mln odwiedzających, 30,98 proc. zasięgu oraz 10 minut i 15 sekund średniego czasu korzystania.

W czołowej dziesiątce są platformy internetowe dwóch telewizyjnych kanałów informacyjnych. Na TVN24.pl część informacyjno-publicystyczna miała 8,08 mln użytkowników, 25 minut i 25 sekundy spędzonych średnio przez każdego i 27,09 proc. zasięgu, a portal Polsat News - 5,81 mln internautów, 19,46 proc. zasięgu oraz 5 minut i 59 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Branżę radiową też reprezentują dwie witryny. Portal RMF24.pl odwiedziło 6,52 mln internautów (co dało 21,85 proc. zasięgu), spędzając średnio po 8 minut i 21 sekund, a dział Radiozet.pl z informacjami i publicystyką przyciągnął 5,16 mln użytkowników (17,28 proc.), każdego przeciętnie na 2 minuty i 51 sekund.

Na portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) część informacyjno-publicystyczna zanotowała 6,78 mln odwiedzających, 22,73 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 46 sekund średniego czasu korzystania. Na Interii (Grupa Interia-Polsat) taka sekcja miała 6,45 mln użytkowników, 34 minuty i 38 sekund spędzonych przeciętnie przez każdego oraz 21,62 proc. zasięgu, a na Gazeta.pl (Agora) - 6,26 mln internautów, 20,98 proc. zasięgu oraz 14 minut i 36 sekund średniego czasu korzystania.

grafika

Miesiąc do miesiąca dział informacyjno-publicystyczny WP.pl zyskał 300,8 tys. użytkowników oraz minutę i 14 sekund przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 2,6 i 2,6 proc. w górę). Dzięki temu zwiększył przewagę nad analogiczną sekcją Onetu, w której przy spadku liczby odwiedzających o 601,8 tys. (5,7 proc.) średni czas spędzony przez każdego zwiększył się o 22 sekundy (0,8 proc.).

W sekcji o2.pl z informacjami i publicystyką ubyło 52 tys. internautów (0,6 proc.) oraz minutę i 9 sekund przeciętnego czasu korzystania (10,1 proc.), a na RMF24.pl - 156,5 tys. użytkowników (2,3 proc.) i 8 sekund średniego czasu korzystania (1,6 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serwis-super-expressu-przed-fakt-pl-mocno-w-gore-nowy-portal-polska-press,7169747220277377a ##

Część informacyjno-publicystyczna TVN24.pl straciła aż 1,55 mln użytkowników (16,1 proc.), przy czym przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 2 minuty i 43 sekundy (12 proc.).

Za to serwis Polsat News zyskał 1,15 mln internautów (24,6 proc.) przy spadku średniego czasu korzystania o minutę i 8 sekund (15,9 proc.). Na portalu „Super Expressu” dział z informacjami i publicystyką osiągnął wzrost o 827 tys. użytkowników (13,9 proc.) i 31 sekund przeciętnego czasu korzystania (12,2 proc.), a w witrynie Radia ZET - 352 tys. internautów (7,3 proc.) i 7 sekund przeciętnego czasu (4,3 proc.).

Sekcja informacyjno-publicystyczna na Interii zanotowała wzrost o 271,5 tys. użytkowników (4,4proc.) i spadek średniego czasu korzystania o 14 sekund (0,7 proc.), a taka część Gazeta.pl przy wzroście liczby internautów o 53,8 tys. (0,9 proc.) średni czas spędzony przez każdego zmalał o minutę i 3 sekundy (6,7 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tiktok-netflix-facebook-w-polsce-ile-ma-uzytkownikow,7169747989891201a ##

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski