Monika Brodka i Andrzej Wrona reklamują konto dla firm w ING Banku Śląskim

W nowej kampanii reklamującej ING Bank Śląski występują piosenkarka Monika Brodka i siatkarz Andrzej Wrona. Akcja promuje konto dla firm.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Monika Brodka i Andrzej Wrona reklamują konto dla firm w ING Banku Śląskim
Andrzej Wrona w spocie ING Banku Śląskiego

Kampania reklamuje oferowane przez ING Bank Śląski, podkreślając, że bank nie pobiera opłat za prowadzenie rachunku oraz oferuje aplikację mobilną, w której można przyjmować płatności od klientów. W spocie pokazuje to sytuacja, w której siatkarz Andrzej Wrona zamawia w hali treningowej zamawia buty sportowe od przypadkowo spotkanego mężczyzny, właściciela firmy Monk Sandals.

 

Z kolei w spocie z Monika Brodką współwłaścicielka Palomy Inn opowiada, że skorzystała z rady eksperta w aplikacji dla firm w ING i wzięła leasing foodtrucka.

W reklamach pojawia się też Marek Kondrat, od ponad dwóch dekad ambasador marketingowy ING Banku Śląskiego.

  

Działania reklamujące ING Bank Śląski obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.

Za kreację kampanii ING Banku Śląskiego odpowiadają agencje Brain i Gong, a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Mullen Lowe Media Hub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]