SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Perkusista i Marek Kondrat w kampanii ING Banku Śląskiego przekonuje, że „są rzeczy, na których nie warto oszczędzać” (wideo)

ING Bank Śląski zaczął kolejną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem pod hasłem „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie - warto!”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Brain, Gong i MullenLowe Media Hub.

Article

Spot, w którym Marek Kondrat pełni funkcję narratora, opowiada o chłopaku nieoszczędzającym czasu i energii, żeby ćwiczyć grę na perkusji. Kondrat podkreśla, że to jedna z rzeczy, na których nie warto oszczędzać.

Jest to drugi etap kampanii pod hasłem „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie - warto!”. Bohaterami poprzedniej byli kibice siatkarscy.

W akcji promowane jest konto, na którym przez 4 miesiące po otworzeniu, obowiązuje oprocentowanie w wysokości 2,5 proc. dla środków do 100 tys. zł.

 

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, kina oraz outdoor.

Kreację kampanii przygotowały agencje Brain i Gong, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe Media Hub.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa kapitałowa ING Bank Śląski wydała na marketing 88,5 mln zł, o 1,9 proc. więcej niż rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Perkusista i Marek Kondrat w kampanii ING Banku Śląskiego przekonuje, że „są rzeczy, na których nie warto oszczędzać” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ziew
Nudne te reklamy jak flaki z olejem...
5 0
odpowiedź
User
betty
już brzydszego perkusisty nie mogli dac,brzydki z twarzy z jakąś krostą na twarzy rozwichrzony i rudy
1 0
odpowiedź