SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ING: występują problemy z działaniem Mojego ING

Są problemy techniczne z działaniem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Moje ING - poinformował w poniedziałek ING Bank Śląski. Zaznaczył, że płatności kartą w terminalach płatniczych "powinny" działać prawidłowo.

Jak wskazano na stronie internetowej logowanie do bankowości i aplikacji mobilnej jest utrudnione. Napisano, że po zalogowaniu dostępne są jedynie podstawowe usługi, jak salda kont i zlecanie przelewów. "Nie ma możliwości płacenia kodami BLIK i brak jest dostępu do modułu Makler. Nie działają wpłaty gotówki we wpłatomatach i płatności kartami w internecie, które są dodatkowo potwierdzane jednorazowym kodem SMS (3D Secure)" - czytamy na stronie banku.

Zaznaczono, że płatności kartą w terminalach płatniczych "powinny działać prawidłowo". "Staramy się jak najszybciej rozwiązać problem. Będziemy na bieżąco informować o rozwoju sytuacji" - napisano.

Dołącz do dyskusji: ING: występują problemy z działaniem Mojego ING

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
miał być "bezstykowy BLIK", wyszedł fakap
odpowiedź
User
Kamil
Nic nie działało przez 3 godziny, od 17 do 20.
odpowiedź