InPost rozkręca się w Wielkiej Brytanii. Wyłoży miliardy zł

Grupa InPost zainwestuje w Wielkiej Brytanii prawie 600 milionów funtów do 2029 roku, zwiększając łączną wartość inwestycji do 1 mld funtów. Firma zapowiada, że  rozbuduje sieć Paczkomatów i zwiększy infrastrukturę logistyczną.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
InPost rozkręca się w Wielkiej Brytanii. Wyłoży miliardy zł
Fot. materiały prasowe InPostu

W ramach tych działań InPost planuje rozszerzenie sieci Paczkomatów i rozbudowę infrastruktury logistycznej, co umożliwi utworzenie nawet 12 tys. nowych miejsc pracy.

"Nasze inwestycje zrewolucjonizują e-commerce zarówno dla kupujących, jak i sprzedających w Wielkiej Brytanii. Już teraz jest to nasz najszybciej rozwijający się rynek, a w odpowiedzi na stale rosnące oczekiwania konsumentów tworzymy najnowocześniejsze i przyjazne dla użytkownika rozwiązania w zakresie dostaw" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym założyciel i CEO InPostu Rafał Brzoska.

InPost zainwestował już 2 mld zł w Wielkiej Brytanii

Do końca 2024 r. łączna wartość inwestycji InPost w Wielkiej Brytanii osiągnęła 426 mln funtów.

W ubiegłym roku InPost znacząco wzmocnił swoją pozycję na rynku brytyjskim, kupując pozostałe 70 proc. udziałów w Menzies Distribution Limited, co pozwoliło w pełni kontrolować proces logistyczny i plan inwestycyjny w tym kraju. InPost zatrudnia obecnie w Wielkiej Brytanii 2.519 osób i zamierza dynamicznie zwiększać liczbę pracowników.

W 2024 r. InPost dostarczył w Wielkiej Brytanii 93,2 mln paczek, podwajając wolumen z 2023 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy program Kanału Zero. Mazurek: nie chcemy być partią polityczną

Nowy program Kanału Zero. Mazurek: nie chcemy być partią polityczną

Meta dostosuje reklamy do wymogów unijnych. Mniej personalizacji

Meta dostosuje reklamy do wymogów unijnych. Mniej personalizacji

Były dyrektor TVP Sport pozwał Szymona Jadczaka. Znamy szczegóły

Były dyrektor TVP Sport pozwał Szymona Jadczaka. Znamy szczegóły

LinkedIn wprowadza nowe formaty reklam

LinkedIn wprowadza nowe formaty reklam

Drugi sezon "Profilerki" z mniejszą widownią

Drugi sezon "Profilerki" z mniejszą widownią

Były szef sportu w "Rzeczpospolitej" dołączył do związku sportowego

Były szef sportu w "Rzeczpospolitej" dołączył do związku sportowego