SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

InPost promuje wysyłkę paczek bez etykiet

Wystartowała kampania reklamowa InPostu, która informuje o możliwości nadawania przesyłki w aplikacji bez drukowania etykiety, bez kolejek i przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Za projekt odpowiada agencja BBDO.

Kilkumiesięczna kampania obejmuje działania w telewizji i w przestrzeni digital, w tym także z wykorzystaniem kanałów social mediów takich jak Facebook, TikTok, Instagram, a także z pomocą influencerów.

Główną osią kampanii są spoty telewizyjne, które w żartobliwej konwencji przedstawiają możliwości nadawania paczek bez etykiet w InPost. W zabawnych scenkach obserwujemy rodzinę przy kolacji oraz spotkanie zarządu firmy. Spoiwem obu spotów jest wyrażenie "bez etykiet".

Kreacją zajęła się agencja BBDO. Przy produkcji video pracowały: dom produkcyjny Makata, studio postprodukcyjne Lunapark, za udźwiękowienie odpowiedzialne było studio Głośno, media zaplanował MullenLowe Media Hub.

Na koniec ub.r. InPost miał w Polsce dokładnie 10 776 Paczkomatów.

Dołącz do dyskusji: InPost promuje wysyłkę paczek bez etykiet

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ka
99,9% spoleczenstwa sie nie utozsamia. Grupa klientów inPost dowie sie o braku etykiety ze strony www, Grupa nie uzywających inPost wogóle nie odniesie tych filmów do swoich potrzeb. Podsumowując: drogie, ale bezcelowe ;-)
odpowiedź