Inskin Media odpowiada za globalną obsługę internetową Formuły 1

Agencja Inskin Media została wybrana na globalnego partnera reklamowego Formuły 1(F1), w zakresie jej obsługi internetowej serwisu Formula1.com.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Początkowo emitowane reklamy w Wielkiej Brytanii będą rozpowszechniane na innych rynkach, w tym w Australii, Singapurze i Stanach Zjednoczonych.

Alex Barstow, szef brytyjskich wydawców w Inskin Media, powiedział: - Jesteśmy dumni z tego, że współpracujemy z najlepszymi wydawcami na świecie, a F1 nie jest wyjątkiem. Jest to niezwykle ekscytujące partnerstwo, które ostatecznie stanowi potężną platformę dla reklamodawców, aby dotrzeć do i przyciągnąć uwagę szerokiej i namiętnej publiczności na całym świecie. ”

- Naszą cyfrową ambicją jest dostarczanie potężnych, wciągających i niezapomnianych wrażeń naszym oddanym fanom - a to wszystko obejmuje ich doświadczenia z reklamami online - dodał Frank Arthofer, dyrektor ds. cyfrowych i licencjonowania w F1.  

F1 zastosuje własne narzędzie internetowe Inskin do budowy szablonów, aby tworzyć reklamy zoptymalizowane zarówno dla komputerów stacjonarnych, jak i mobilnych, wykorzystując przygotowane animacje, oprócz zastrzeżonej funkcjonalności „przewijania stron”, aby przyciągnąć uwagę czytelników.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu