Instagram wprowadzi opcję zakupów w sekcji Odkrywaj

Serwis Instagram zapowiedział wprowadzenie do sekcji Odkrywaj nowego przycisku, który pozwoli użytkownikom na dokonywanie wygodnych zakupów. Ponadto marki będą miały możliwość zamieszczania opcji zakupu w materiałach publikowanych na platformie Stories.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Instagram wprowadzi opcję zakupów w sekcji Odkrywaj

O nowej możliwości zakupu towarów w serwisie Instagram poinformował w komunikacie zaznaczając, że w ten sposób chce skracać dystans pomiędzy konkretną marką a jej potencjalnymi klientami.

W sekcji Odkrywaj Instagram da firmom możliwość umieszczania dodatkowego przycisku, który pozwoli internautom na szybkie zamawianie lub kupowanie konkretnych towarów widocznych na prezentowanych zdjęciach.

Dodatkowo Instagram w zakładce Stories przy materiałach zamieszczanych tam przez marki pozwoli im na dodawanie specjalnych nalepek informujących o możliwości szybkiego zakupu konkretnego produktu.

Na razie nie wiadomo dokładnie kiedy zapowiedziane rozwiązania zostaną oddane w ręce wszystkich firm obecnych na Instagramie. Platforma poinformowała, że obecnie ponad 90 mln użytkowników miesięcznie klika na posty z informacjami o zakupie prezentowanych na zdjęciach przedmiotów, a ponad 25 mln rozmaitych firm ma swoje konta na Instagramie.

Dodatkowe opcje zakupu to nie jedyne działania, które Instagram podejmuje ostatnio w kierunku ułatwienia użytkownikom szybkich zakupów. Na początku września br. serwis poinformował, że pracuje nad oddzielną aplikacją pozwalającą markom na sprzedawanie towarów użytkownikom Instagrama.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska