Instagram z akcją #ShareTheMicNow. Popularne konta przejmą Afroamerykanki

10 czerwca na Instagramie trwa jednodniowa akcja społeczna #ShareTheMicNow. Serwis organizuje ją na fali trwających w USA protestów i zamieszek po śmierci George'a Floyda. Na kontach 46 białych aktorek, biznesmenek czy celebrytek pojawią się treści od 46 afroamerykańskich kobiet.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Akcja #ShareTheMicNow może dotrzeć do nawet 300 milionów użytkowników Instagrama. Jej celem jest mówienie o problemach czarnoskórych mieszkańców USA i o systemowo zakorzenionych nierównościach rasowych. Czarne kobiety opowiedzą swoje historie, a ich głos będzie leipiej słyszalny dzięki zasięgom na Instagramie.

Na jeden dzień 46 popularnych kont na Instagramie wypełnią treści od 46 czarnych kobiet. Swoje profile na potrzeby akcji udostępnią m.in. Julia Roberts, Kourtney Kardashian, Gwyneth Paltrow i Diane von Furstenberg.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.                   On Wednesday, June 10, #SharetheMicNow with another voice. Listen up.👂🏿👂🏾👂🏽👂🏼👂🏻⁣⁣ ⁣⁣ Artist: @missmoultrie Post udostępniony przez Share the Mic Now (@sharethemicnow) Cze 5, 2020 o 1:05 PDT

Za pomysł akcji odpowiadają Bozoma Saint John (szefowa marketingu  agencji Endeavor, która odpowiada za kreację kampanii), dziennikarka Luvvie Ajayi Jones, pisarka i filantropistka Glennon Doyle oraz Stacey Bendet, założycielka modowej marki  Alice + Olivia.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej