Instagram testuje nową funkcję w Stories

Serwis Instagram prowadzi test nowej funkcji w sekcji Stories. To licznik (timer) odliczający, ile jeszcze będzie dostępna dana relacja.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Instagram testuje nową funkcję w Stories

Timer Stories pokazywałby pod bezpośrednio pod każdą relacją, jaki czas (w godzinach) pozostał do jej zniknięcia. Każde Stories na Instagramie wyświetla się innym użytkownikom 24 godziny.

Funkcja ma służyć głównie podtrzymywaniu uwagi użytkowników Insagrama i zachęcać do częstego zaglądania do sekcji Stories.

Nie wiadomo, jak Instagram rozwiąże przy nowej funkcji niektóre kwestie techniczne, jak np.  duże odstępy czasowe między kolejnymi Stories (do którego będzie przypisany Timer). 

Serwis nie informuje, kiedy funkcja Times Stories mogłaby zostać szerzej udostępniona.

Niedawno Instagram zaczął pilotaż nowych reakcji na treści zamieszczane przez użytkowników w sekcji Stories. W nowym systemie, reakcje na Stories będą wyświetlane jako odrębna odpowiedź, dzięki czemu nie będą trafiać do jednej skrzynki z DM (direct message, wiadomości prywatne, np. teksty, zdjęcia, wideo). Nie wiadomo na razie, kiedy funkcją mogłaby zostać szerzej udostępniona

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami