SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Instytucje finansowe tną wydatki na reklamę

Największe marki działające na brytyjskim rynku usług finansowych zmniejszają swoje nakłady na reklamę.

Instytucje finansowe tną wydatki na reklamę

Z danych firmy badawczej Nielsen Media Research wynika, że w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku trzy z pięciu największych banków działających przy High Street (Lloyds TSB, HSBC i Royal Bank of Scotland) obcięły swoje reklamowe wydatki - informuje serwis Brand Republic.

Bank Lloyd TSB zmniejszył swoje nakłady na reklamę w porównaniu z I kwartałem 2007 roku o 51 procent do 7,9 miliona funtów, HSBC o 7 procent do 6,6 miliona funtów, a Royal Bank of Scotland o 56 procent do 1,9 miliona funtów.

Jedynie Barclays i Halifax zwiększyły swoje reklamowe wydatki, chociaż wzrost nie był w ich przypadku imponujący - odpowiednio o 1,4 i 3 procent.

Również w sektorze brytyjskich firm udzielających pożyczek widoczny jest trend spadkowy. Przypadkowo Firstplus obciął swoje nakłady na reklamę aż o 81 procent (z 2,4 miliona do 488 tysięcy funtów).

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Instytucje finansowe tną wydatki na reklamę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl