SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Instytut Adama Mickiewicza szuka agencji PR do półrocznej współpracy

Instytut Adama Mickiewicza prowadzi przetarg na świadczenie usług public relations związanych z promocją wydarzeń organizowanych przez IAM w Japonii, a dotyczących obchodów 100-lecia relacji dyplomatycznych polsko-japońskich realizowanych przez program Azja 2019.

Shutterstock.com Article

Wybrana agencja będzie pracować dla IAM przez 6 miesięcy od momentu zawarcia umowy.

Zajmie się wsparciem PR promocji wydarzeń organizowanych przez Instytut Adama Mickiewicza w Japonii, związanych z obchodami 100-lecia relacji dyplomatycznych polsko -japońskich, realizowanych przez program Azja w 2019. Będzie odpowiadać m.in. za budowanie i wzmacnianie stałej świadomości polskiej kultury w Japonii,  promowanie takich projektów, jak  „Celebration” -prezentacja polskich i japońskich artystów w galeriach japońskich i polskich, polsko-japońska koprodukcja teatralna „Always coming home” Magdy Szpecht na Festiwal/Tokio 2019, wystawa polskich artystek video od lat 70. do współczesności w TOP Museum / Tokio, obecności IAM podczas Festiwalu Kultury Polskiej w ramach Japan Arts oraz podczas Polskiego Festiwalu Filmowego.

Do jej zadań należeć będzie też budowanie zainteresowania polską kulturą w japońskich mediach (prasa, telewizja, media internetowe), promowanie i komunikowanie IAM jako wiodącej polskiej i europejskiej instytucji zajmującej się promocją polskiej kultury na świecie, media relations itp.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Instytut Adama Mickiewicza szuka agencji PR do półrocznej współpracy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl