Instytut Goethego w Krakowie z kampanią promującą kursy języka niemieckiego

Wystartowała akcja pod hasłem „Niemiecki - język nieobcy”, promująca kursy tego języka w krakowskim Instytucie Goethego. Kampanię przygotowała agencja Cięty Język.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Instytut Goethego w Krakowie z kampanią promującą kursy języka niemieckiego

Koncept akcji opiera na się wspólnych dla języków polskiego i niemieckiego słowach. Ma to pokazać, że niemiecki nie jest wbrew powszechnym opiniom trudny do nauczenia.

Głównym elementem akcji jest 90-sekundowy spot, którego bohaterem jest chłopiec napotykający na różne przygody. Obserwując w filmie jego perypetie, widzowie poznają słowa pochodzące z języka naszych zachodnich sąsiadów, takie jak czy kajzerka, majster. Konkluzją spotu jest przedstawienie faktu, że w polszczyźnie funkcjonuje ponad 2400 słów pochodzenia niemieckiego.

Spot emitowany jest w internecie.

Za przygotowanie akcji odpowiada wrocławska agencja Cięty Język.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]