Instytut Żywności i Żywienia promuje działania Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej

Instytut Żywności i Żywienia prowadzi w ostatnim kwartale tego roku działania promocyjne związane z funkcjonowaniem Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej. Kampanię przygotowały .bringMore advertising oraz dom mediowy MediaGroup.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Instytut Żywności i Żywienia promuje działania Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej

Akcja odbywa się w internecie i jest podzielona na trzy odsłony, kierowane do różnych grup odbiorców ze wspólnym hasłem „żyJESZ zdrowo!”.

Pierwsza część „żyJESZ zdrowo dla siebie, żyJESZ zdrowo dla dziecka” uruchomiona z początkiem października, skierowana jest do kobiet w ciąży i ma na celu edukację prozdrowotną oraz promocję aplikacji Zdrowa Mama.

grafika

Druga odsłona, rozpoczęta w  listopadzie, komunikuje bezpłatne konsultacje dietetyczne online, prowadzone przez ekspertów Instytutem Żywności i Żywienia.

grafika

Trzecia odsłona „Graj na zdrowie!” wystartowała na początku grudnia. Zachęca dzieci i młodzież do pobierania darmowej gry „Zdrowice”, która ma pomóc w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych i aktywności fizycznej.

grafika

W ramach tych działań przygotowano bannery, landing page oraz wysyłki mailingów i newsletterów.

Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencja .bringMore advertising oraz dom mediowy MediaGroup.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje