SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Integracja na billboardach

Rozpoczyna się drugi miesiąc kampanii społecznej "Czy naprawdę jesteśmy inni?" na nośnikach reklamy zewnętrznej firmy AMS

Rozpoczyna się drugi miesiąc kampanii społecznej "Czy naprawdę jesteśmy inni?" na nośnikach reklamy zewnętrznej firmy AMS. Kampania, przygotowana z inicjatywy Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji i magazynu dla niepełnosprawnych "Integracja" jest kolejnym przedsięwzięciem realizowanym w ramach Europejskiego Roku Osób Niepełnosprawnych 2003.

W lipcu ponad 1000 plakatów zostało rozmieszczonych na billboardach i citylightach w ośmiu największych miastach Polski (Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Warszawa, Wrocław), a w sierpniu do tej listy dołączą również Bydgoszcz i Szczecin. Plakaty wspierające akcję nawiązują do spotów telewizyjnych, które przedstawiają niepełnosprawnych w typowych dla osoby zdrowej sytuacjach, np. w samochodzie czy podczas wypoczynku na łódce. W ten sposób pomysłodawcy kampanii chcą podkreślić, że niepełnosprawni są takimi samymi osobami, jak sprawni obywatele, mają takie same prawa i powinni móc normalnie funkcjonować w społeczeństwie.

Koncepcja kampanii została przygotowana przez agencję reklamową Leo Burnett Warszawa. Za planowanie kampanii odpowiada dom mediowy Starlink, a PR koordynuje agencja Rowland Communications. Patronat nad obchodami Europejskiego Roku Osób Niepełnosprawnych 2003 w Polsce objął Prezydent RP Aleksander Kwaśniewski. Do tej pory kampanię "Czy naprawdę jesteśmy inni?" wsparły: Telewizja Polska SA (Jedynka, Dwójka oraz TVP3 Regionalna), Polskie Radio SA (Program I i Program III), Radio Zet oraz radiostacje regionalne i prasa (m.in. Super Express, Business Week, Forum, Polityka, Przegląd, Wprost). Kampania została zrealizowana z funduszy Unii Europejskiej, przyznanych w ramach programu Access Phare 2000 oraz dzięki wsparciu firm FIAT Auto Poland oraz Grupy PZU (PZU Życie SA i PZU SA).

Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.niepelnosprawni.info

Dołącz do dyskusji: Integracja na billboardach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl