SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Intel wybrał OMD

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na globalną obsługę medialnąkoncernu Intel.

Intel wybrał OMD

OMD - należący do Omnicom Group - w pokonanym polu zostawiłStarcom oraz dotychczasowy dom mediowy Intela Universal McCann -informuje serwis Adweek. Budżet jakim będzie dysponować OMD tookoło 300 milionów dolarów.

Oprócz trzech wspomnianych domów mediowych w początkowej fazieprzetargu walczyły także Mediaedge:cia oraz ZenithOptimedia.Postępowaniem przetargowym nowego budżetu największego producentaprocesorów komputerowych na świecie zajmowała się agencja ArkAdvisors.

Niedawno OMD została uznana agencją roku w zestawieniu GunnReport for Media. Znalazła się ona na czele rankingupodsumowującego osiągnięcia w środowisku mediowym całego świataczwarty rok z rzędu.

źródło: Adweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Intel wybrał OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl