„Intensywna czerń jak nowa” - Maja Sablewska reklamuje Perwoll Black (wideo)

W pierwszej kampanii marki środków piorących Perwoll (produkowanych przez Henkel Polska) z udziałem Mai Sablewskiej reklamowany jest płyn Perwoll Black. Akcję przygotowały firmy TBWA, Papaya Films i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Intensywna czerń jak nowa” - Maja Sablewska reklamuje Perwoll Black (wideo)
Maja Sablewska w reklamie Perwollu Black

Reklamy Perwollu Black, w których występuje Maja Sablewska, przekonują, że produkt ten gwarantuje ochronę czarnego koloru ubrań, ponieważ dzięki formule ReNew+ z jednej strony pozwala zachować intensywność i blask kolorów, a z drugiej usuwa pojawiające się na tkaninach z włókien celulozowych (bawełna, wiskoza) mikrowłókna powodujące zmechacenia. W kampanii Sablewska podkreśla, że czerń ubrań nigdy nie stanie się niemodna, dlatego warto o nią dbać.

Maja Sablewska, stylistka i prezenterka telewizyjna związana m.in. z TVN Style, została ambasadorką Perwollu w grudniu ub.r., a jej wizerunek ma być wykorzystywany do promocji marki także na rynkach zagranicznych (więcej na ten temat).

grafika

Obecna kampania Perwollu Black obejmuje w Polsce telewizję, prasę (głównie pisma kobiece) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Kreacją reklam zajęła się agencja TBWA, dokrętkę do spotu telewizyjnego - wyreżyserowaną przez Bartosza Dombrowskiego - wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a zdjęcia do reklam prasowych i materiałów POS wykonał Jacek Poremba. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję