Interia reklamuje podcasty i magazyny

Serwis Interia rozpoczął nową kampanię wizerunkową, której osią jest oferta premium.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Interia reklamuje podcasty i magazyny

W nowej kampanii Interia jest w niej prezentowana jako źródło jakościowego i nowoczesnego dziennikarstwa tworzonego przez topowych autorów w Polsce (m.in. Piotra Witwickiego, Katarzynę Zdanowicz i Przemysława Białkowskiego). 

Nowa kampania Interii, wykorzystując elementy platformy komunikacyjnej „Pomiędzy”, pokazuje bogatą ofertę premium portalu oraz jego rolę w kształtowaniu opinii internautów na najważniejsze wydarzenia, zjawiska oraz trendy w Polsce i na świecie. Według badań Mediapanelu portal i serwisy Grupy Polsat - Interia odwiedziło w październiku 20,8 mln realnych użytkowników (RU).

Spot reklamowy, który jest częścią kampanii portalu, będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz internecie. Za pomysł kreatywny oraz jego realizację odpowiadają dział marketingu Interii i Telewizji Polsat oraz dom produkcyjny TFP.

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]