Interia reklamuje podcasty i magazyny

Serwis Interia rozpoczął nową kampanię wizerunkową, której osią jest oferta premium.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Interia reklamuje podcasty i magazyny

W nowej kampanii Interia jest w niej prezentowana jako źródło jakościowego i nowoczesnego dziennikarstwa tworzonego przez topowych autorów w Polsce (m.in. Piotra Witwickiego, Katarzynę Zdanowicz i Przemysława Białkowskiego). 

Nowa kampania Interii, wykorzystując elementy platformy komunikacyjnej „Pomiędzy”, pokazuje bogatą ofertę premium portalu oraz jego rolę w kształtowaniu opinii internautów na najważniejsze wydarzenia, zjawiska oraz trendy w Polsce i na świecie. Według badań Mediapanelu portal i serwisy Grupy Polsat - Interia odwiedziło w październiku 20,8 mln realnych użytkowników (RU).

Spot reklamowy, który jest częścią kampanii portalu, będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz internecie. Za pomysł kreatywny oraz jego realizację odpowiadają dział marketingu Interii i Telewizji Polsat oraz dom produkcyjny TFP.

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa