SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Interia będzie tworzyć serwis z Eurosportem. Koniec współpracy z Onetem

W poniedziałek wystartował nowy serwis sportowy Eurosport.interia.pl. To efekt umowy podpisanej między Grupą Interia i Eurosportem (Discovery Communications).

Article

Serwis zbudowano na bazie sekcji sportowej portalu Interia.pl. Nowa odsłona zyskała identyfikację łączącą elementy charakteryzujące Eurosport i Interię. W porównaniu do dotychczasowego serwisu Interii znacznie ma zwiększyć się ilość treści wideo, a także artykułów, wywiadów, analiz i relacji na żywo. Stać się to ma dzięki powiększeniu i wzmocnieniu redakcji, przygotowującej treści. W ich tworzeniu dziennikarze korzystać będą z zasobów Eurosportu, oferującego dostęp do ogromnych zasobów materiałów wideo pochodzących z anteny oraz produkowanych lokalnie i centralnie przez ten kanał telewizyjny. W ramach umowy partnerzy połączą działania redakcyjne i reklamowe.

- Wzmocnienie oferty digitalowej jest jednym z elementów naszej strategii. Wszystkie działania są nakierowane na to, aby dostarczać jak najwięcej sportowych emocji jak największej liczbie kibiców na wszystkich możliwych platformach. Dzięki współpracy z Grupą Interia będziemy mieli możliwość dotarcia do milionów użytkowników miesięcznie, w tym do młodszego pokolenia - ocenia Dorota Żurkowska-Bytner, szefowa Discovery Polska.

- Discovery to firma, która wie, jak się robi doskonałą telewizję. Grupa Interia ma natomiast pełnię kompetencji w Internecie. Razem możemy rozwijać współpracę w ciekawych dla obu stron, niestandardowych modelach biznesowych. Mamy do czynienia z połączeniem jednego z najsilniejszych sportowych brandów na świecie z potencjałem najbardziej dynamicznie rozwijającego się portalu w polskiej sieci, ale także połączeniem dwóch doświadczonych redakcji w jednym serwisie. Wspólnie stworzymy najciekawszą i najlepszą merytorycznie ofertę na rynku, podaną w przyjazny użytkownikowi sposób, co szczególnie ważne w roku, w którym czekają nas dwie wielkie sportowe imprezy: zimowe igrzyska olimpijskie i mistrzostwa świata w piłce nożnej - komentuje z kolei Artur Potocki, prezes Interii.

Na ten moment partnerzy nie podają, kto będzie kierował projektem i jaki będzie skład redakcji. Szczegóły na ten temat komunikowane będą w późniejszym czasie. Dotychczas - od sierpnia 2012 roku - Eurosport współpracował w zakresie sportowego serwisu z Grupą Onet.

Eurosport, będący częścią Discovery Communications, to oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich w 48 europejskich krajach, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego oraz wyłączny partner telewizyjny Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Według badania Gemius/PBI w październiku br. serwisy Grupy Interia.pl zanotowały 18,93 mln realnych użytkowników i 1,27 mld odsłon, a sam portal Interia.pl - 13,11 mln użytkowników i 742,8 mln odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Interia będzie tworzyć serwis z Eurosportem. Koniec współpracy z Onetem

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
internauta
Bardzo fajnie, bo interia jest najmniej propagandowo-antypolsko-lewicowa z pośród tych wszystkich wielkich portali. Choć mogli by jeszcze pracować nad poprawą,
29 9
odpowiedź
User
m.
Jak to mówią treść się obroni. A przynajmniej powinna. Ale layout interii gdzie nie wiadomo z ktorego dnia jaki artykuł jest, format publikowania kwadratowo obrazkowy jest męczący nieczytelny i nijak intuicyjny pod tytułem wszystko w jednym. Wspolpraca z poprzednim portalem stworzyla najlepszy serwis sportowy w Polsce, teraz bedzie sie to rozmywac i rozpraszac w tych "oczoplasowych" kwadracikach. I o ile sama interia pewnie cos na tym zyska, tak ES mam watpliwosci. W TV przegrywaja kazda transmisje z TVP reklamami, z ktorymi przeginaja nie patrzac nawet jaki to moment, przerywaja juz nawet mecze pilkarskie. A Teraz w internecie zbudowali bardzo silną marke jednemu portalowi by smignac na drugi. Problem w tym ze gros internautow zostana tam gdzie byli. A ten interfejs jest dla kogos z poprzedniego ES dodatkowo nie do zaakceptowania. Naprawde wzorem innych wersji jezykowych powinni tworzyc serwis pod wlasnym szyldem. A tu takie skakanie z kwiatka na kwiatek, jak czytamy nawet bez skompletowanego składu. To nie wrozy najlepiej. Jeszcze przed polaczeniem z onetem to był naprawde znakomity portal. Zwłaszcza majac tyle praw do Igrzysk byłby to swietny moment startu własnej strony. A tej wspolpracy z interia to mysle wielu nawet nie zauwazy.
8 4
odpowiedź
User
john
bardzo dobrze! Już męczące było to szukanie treści Eurosportu na Onecie który ma przeciez i własny serwis sportowy i jeszcze Przegląd Sportowy...
7 0
odpowiedź
User
Spotem
Gratulacje trzymam kciuki! Do tej pory nie miałem gdzie przeglądać sportu, każdy fraza w google daje po kilka linków do onetu i wp gdzie nawet w sporcie pojawiają się polityczne wstawki, ogarnijcie się ludzie ja chcę poznać wynik meczu składy i ewentualnie rozsądny komentarz a nie wasze polityczne agitacje
7 0
odpowiedź
User
Norbi
Ale przecież pan prezes Potocki na każdym kroku podkreśla ze nie wierzy w wideo, a teraz podpisuje umowę z tv, która to wideo będzie miała? Coś mi się wdaje, ze pan prezes nie do końca wie o czym mówi. Albo mówi tak, żeby mówić.
0 1
odpowiedź
User
miś
Ale przecież pan prezes Potocki na każdym kroku podkreśla ze nie wierzy w wideo, a teraz podpisuje umowę z tv, która to wideo będzie miała? Coś mi się wdaje, ze pan prezes nie do końca wie o czym mówi. Albo mówi tak, żeby mówić.


Ty się lepiej zapytaj też tego prezesa kto zlikwidował e-commerce a miesiąc później miał stawiać na e-commerce. To prawdziwy geniusz, żaden tam Janusz :-)
1 1
odpowiedź
User
Lotek
Ale przecież pan prezes Potocki na każdym kroku podkreśla ze nie wierzy w wideo, a teraz podpisuje umowę z tv, która to wideo będzie miała? Coś mi się wdaje, ze pan prezes nie do końca wie o czym mówi. Albo mówi tak, żeby mówić.
Trochę treba jeszcze czytac ze zrozumieniem. Potocki mówił że nie wierzy w produkowanie wysokokosztowego video z gwiazdami tradycyjnej tv. Tu jak widać pozyskują video a nie je produkują.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing