SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piosenka śpiewana przez rzeźników i masarzy promuje Intermarche (wideo)

Sieć sklepów Intermarche prowadzi kampanię reklamową z grupą dwunastu mężczyzn śpiewających znany utwór Joe Dassina „Champs-Elysees”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Opus B, Film Produkcja i MediaCom Warszawa.

Article

W nowej kampanii sieci sklepów Intermarche dwunastu mężczyzn wcieliło się w rolę masarzy i rzeźników. W spocie śpiewają wykorzystywany już od dłuższego czasu w reklamach tej marki znany utwór Joe Dassina „Champs-Elysees”.

Celem kampanii jest zakomunikowanie w zabawnej konwencji, że świeże mięso i wędliny przygotowywane są na miejscu, w sklepach Intermarche, gdzie trafiają prosto od lokalnych dostawców.

Kampania prowadzona jest m.in. w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.

Koncepcja musicalowej reklamy powstała w agencji reklamowej Opus B. Za kamerą stanął znany operator i reżyser Bartosz Prokopowicz, za realizację odpowiada Film Produkcja. Zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Piosenka śpiewana przez rzeźników i masarzy promuje Intermarche (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamma
Jak w roku 1999
11 13
odpowiedź
User
Janusz I
Raz kupiłem na próbę kiełbasę czosnkową i szynkę z liściem w Intermarche w Częstochowie i nigdy już u nich wędlin nie kupuję.
11 12
odpowiedź
User
k
załamka. reklama mięsa sama w sobie to dramat. w połączeniu ze skocznymi tancerzami w białych kitlach śmierć zwierząt jest błaha i zapomina się, że to myślące i czujące stworzenia. zły sen.
14 12
odpowiedź
User
jo
Niech tych masarzy pokażą w strojach zachlapanych krwią a nie prosto spod igły.
14 12
odpowiedź
User
jo
Wszystko czyściutkie jakby mięso brało się z powietrza. Przestańcie z konsumentów robić debili.
15 10
odpowiedź