SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internet najmocniej wpływa na decyzje konsumentów

Internet ma największy spośród wszystkich mediów wpływ na decyzje izachowania konsumentów -wynika z badań "Digital Influence Index".Mimo to sieć ma mniejsze udziały w polskim rynku reklamy odtelewizji i prasy.

Z rezultatów analizy "Digital Influence Index" wynika, żekonsumenci wskazują internet jako medium mające największy wpływ napodejmowane przez nich decyzje. Różnice w skuteczności sieciwzględem innych mediów są znaczne. Wpływ internetu na zachowaniakonsumentów jest dwa razy silniejszy niż telewizji oraz osiem razywiększy od komunikatów rozpowszechnianych za pomocą druku.

- Sieć umożliwia dotarcie do większości grup docelowych i conajważniejsze skutecznie przekonuje klienta do zakupu. - komentujeNatalia Głąbik, strategic media manager agencji interaktywnejEURA7.

Wyniki badania "Digital Influence Index" oraz niedawne rezultatyanalizy zachowań polskich konsumentów autorstwa Promosfery dowodzą,że internet stał się obecnie najważniejszym medium biznesowym.Jednak polscy marketerzy opinie klientów i ekspertów branżyinteraktywnej jak na razie traktują z dystansem, co widać wwielkości udziału internetu w rynku reklamowym, która oscylujeobecnie w naszym kraju wokół 8-9 proc. Z drugiej strony promocjaonline jest najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią reklamy.

Analiza wpływu mediów na decyzje i zachowania konsumentów -"Digital Influence Index" została przeprowadzona wspólnie przezFleishmann - Hillard International Communications oraz HarrisInteractive. Badaniem objęto Francję, Niemcy i Wielką Brytanię.

Dołącz do dyskusji: Internet najmocniej wpływa na decyzje konsumentów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl