Internet wiodącym źródłem informacji i rozrywki dla Polaków

Gdyby Polacy mieli wybrać tylko jedno medium informacyjno-rozrywkowe, aż 82 proc. wskazałoby internet. Jedynie co dziesiąta osoba wybrałaby telewizję, a po kilka procent radio lub prasę drukowaną.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Wyniki sondażu SW Research wskazują, że wiek respondenta nie wpływa znacząco na preferencje dotyczące wyboru kluczowego medium. W każdej z grup wiekowych przewaga odpowiedzi „internet” nad innymi mediami jest bardzo znacząca.

Pytanie: Wyobraź sobie, że przez rok miał(a)byś korzystać tylko z jednego medium informacyjnego i rozrywkowego. Zaznacz jedno, które byś wybrał(a):

grafika

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie Think Kong w dniach 24-28 stycznia 2014 roku metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI) przez agencję SW Research. Próba badawcza miała charakter losowy i objęła 814 respondentów. Operatem losowania był panel internetowy SW Panel, do udziału w badaniu zaproszono osoby w wieku od 16 do 69 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały