Internet zmiażdży radio

Agencja ZenithOptimedia Group skorygowała swoją prognozę i obecnie przewiduje, że internet przegoni radio pod względem wpływów reklamowych już w 2008 roku.

MediaPost Publications - km
MediaPost Publications - km
Udostępnij artykuł:

Pierwotnie agencja przewidywała, że stanie się to o rok później.

W 2009 roku internet ma rozwijać się sześć razy szybciej niż tradycyjne media. Jego udział na globalnym rynku reklamowym ma z 5,8 procenta w ubiegłym roku wzrosnąć do poziomu 8,7 procenta w 2009 roku. W bieżącym roku wydatki na reklamę w internecie mają zwiększyć się o 28,2 procenta, podczas gdy reszta rynku zanotuje porównywalnie skromny wzrost o 3,7 procenta.

ZenithOptimedia odnotowała, że już teraz internet ma 10 procent udziałów na rynkach reklamowych w Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii. Za dwa lata poziom ten ma być osiągnięty także w USA, Australii, Kanadzie, Danii, Izraelu, Japonii, Korei Południowej i Tajwanie.

MediaPost Publications - km
Autor artykułu:
MediaPost Publications - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych