SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internetowe biuro prasowe w Imago Public Relations

W witrynie agencji Imago Public Relations zostało udostępnione biuro prasowe oraz internetowy system wspomagający relacje z mediami

Dzięki temu rozwiązaniu agencja i jej klienci zyskają na skuteczności wielokanałowej dystrybucji informacji oraz wymierności efektów prowadzonych działań.

Funkcjonalność aplikacji umożliwia dziennikarzom dotarcie zarówno do aktualnych   jak  i archiwalnych informacji prasowych, dodatkowych materiałów dla mediów, galerii zdjęć i materiałów audiowizualnych. Konsultanci Imago PR będą mieli możliwość nadać informacji ekskluzywny charakter poprzez skierowanie jej
z wyprzedzeniem do wybranej grupy dziennikarzy i nałożenia na nią embarga czasowego. Opcjonalnie system umożliwia dystrybucję informacji do mediów przez serwis prasowy media.netPR.pl oraz serwisy i wyszukiwarki internetowe.

Agencja Imago Public Relations jest pierwszą agencją PR
w południowej Polsce, a czwartą w kraju, która wprowadziła rozwiązanie netPR.pl do swojego serwisu internetowego.

- Internetowe biuro prasowe jest w naszej branży wciąż sporą nowością. Pomimo że w znaczący sposób podnosi jakość naszej pracy oraz oferowanych usług, większość firm oraz agencji PR nie dostrzega jeszcze korzyści płynących z jego zastosowania - powiedział Rafał Czechowski prezes Imago PR - Specyfika pracy konsultanta ds. PR wymaga mobilności, pracy w różnych miejscach i o różnych porach. Nasz nowy system prasowy dostępny przez internet daje możliwość efektywnej pracy poza biurem.- dodał Rafał Czechowski.
 
System został zaprojektowany i wykonany przez netPR.pl, firmę specjalizującą się w budowie biur prasowych i internetowych narzędzi komunikacji wspomagających PR.

-Imago PR jest kolejną agencją PR która wybrała nasze rozwiązanie. Oprócz niskich kosztów i szybkości wdrożenia, została doceniona funkcjonalność i możliwość rozbudowy narzędzia o dodatkowe funkcje. Agencja zyskała również możliwość oferowania biur prasowych swoim klientom bez konieczności inwestowania w zwiększenie kompetencji i zasobów IT.- powiedział Marek Woźniak, dyrektor netPR.pl

Dołącz do dyskusji: Internetowe biuro prasowe w Imago Public Relations

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl