SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internetowy dyskont odzieżowy txm24.pl od Grupy Redan

Spółka Adesso, należąca do Grupy Redan, uruchomiła internetowy sklep dyskontowy txm24.pl.

Article

Dyskont internetowy oferuje promocje i rabaty dla stałych klientów i rabaty obowiązujące w sieci stacjonarnej TextilMarket. Pozyskanie nowej grupy odbiorców mają zapewnić również specjalne obniżki wyłącznie dla klientów txm24.pl

Spółka Adesso przyznaje, że uruchomienie sklepu internetowego wymagało zmian w systemie pracy handlowej i magazynowej oraz dostosowania oferty całej sieci do reguł obowiązujących w sprzedaży on-line.

- Jesteśmy jednak pewni, że sprzedaż internetowa istotnie poszerzy naszą dotychczasową grupę stałych klientów. Pierwsze wyniki są obiecujące i pokazują, że stworzone mechanizmy oraz kompletność oferty spełniają założone cele - mówi Lech Przemieniecki, prezes Adesso.

Aktualnie w stałej ofercie txm.pl znajduje się ponad 6 tys. artykułów. Liczba ta ma zostać podwojona. W najbliższym czasie asortyment sklepu zostanie rozszerzony m.in. o towar outletowy. Adesso planuje również uruchomienie działań marketingowych, m.in. pozycjonowania i emisji gazetki promocyjnej w sklepach TextilMarket.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Internetowy dyskont odzieżowy txm24.pl od Grupy Redan

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
slawek
Tam się nie da nic kupić , prubuję złożyć zamówienie pokazuje komunikat identyfikator koszyka nie odnaleziony ??? Potem prubuję sie zarejestrować , może to jest przyczyna , niestety , pokazuje komunikat , że mój adres email już widnieje w systemie choć nigdy dotąd nie korzystałem z tego sklepu , wielka kicha i tyle !
odpowiedź
User
Aneta
Nie polecam ! Sweter, który zakupiłam w tym sklepie przyszedł potargany. Wykonałam tel gdzie poinformowałam iż odsyłam na ich koszt. Pani obsługująca telefon od klienta internetowego wyraziła zgodę. Przesyłka nie została jednak odebrana i wróciła do mnie. Sweter kosztował 23 zł. a koszt przesyłki w obie str 28 zł. Mam potargany sweter z powrotem i do zapłacenia 28 zł. Można było mnie poinformować, ze nie odbiorą a nie wprowadzać klienta w błąd.
odpowiedź
User
Ania - txm24.pl
Dzień dobry,

Niestety opinia dotycząca swetra jest nieprawdziwa.

Polecamy sprawdzić jakość naszej obsługi i towarów :-)
Teraz -20% na wszystkie swetry - proszę wpisać kod: "aneta" - promocja ważna do końca miesiąca!

Zapraszamy.
odpowiedź