SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internetowy konkurs w kampanii soków BoboVita

Agencja interaktywna OS3 multimedia przygotowała serwis konkursowy dla marki BoboVita.

Internetowy konkurs w kampanii soków BoboVita

Głównym założeniem konkursu jest przekazanie mamom cennych informacji dotyczących zawartości produktów BoboVita oraz zaangażowanie ich w zabawę.

Aby wziąć udział w konkursie należy zagrać w grę "Skomponuj sok BoboVita", która dostępna jest na stronie www.bobovita.com.pl/soki/. Gracz ma za zadanie jak najszybsze dopasowanie odpowiednich składników czterech soków BoboVita. Nagrodzonych specjalnymi zestawami zostanie 50 najlepszych czasów w grze, a konkurs potrwa do 15 września.

OS3 multimedia odpowiada za stworzenie mechanizmu konkursowego, prace graficzne oraz przygotowanie treści, a także kreacji do kampanii.

Uruchomienie serwisu konkursowego wsparte będzie kampanią internetową prowadzoną m.in. w serwisach parentingowych i Gadu Gadu. W ramach projektu powstał także minisajt edukacyjny dla mam, gdzie mogą one znaleźć informacje o każdym z soków i nektarów oraz o wszystkich ich składnikach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Internetowy konkurs w kampanii soków BoboVita

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl