SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Intersnack konsoliduje europejski budżet mediowy w Publicis

Firma Intersnack, producent słonych przekąsek zakończyła trwający od kilku miesięcy przetarg na obsługę jej budżetu mediowego w Europie. Do współpracy wybrała Publicis Groupe.

W Polsce do Intersnack należą takie marki, jak Felix i Przysnacki.

Firma na szczeblu centralnym zdecydowała po zakończeniu trwającego od ponad pół roku przetargu, że obsługę swojego budżetu mediowego w Europie powierzy Publicis Groupe. Rozstrzygnięcie dotyczy 21 rynków w Europie, a wielkość budżetu szacowana jest na ok. 60 mln euro.

Dotychczas budżet mediowy Intersnack był podzielony między grupy Dentsu Aegis Network i Interpublic. W Polsce media do kampanii marek tego producenta planował i kupował dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska).

Przetarg koordynowała firma Aperto One. Intersnack nie podał na razie, która konkretnie agencja z grupy Publicis Groupe zajmie się jego obsługą mediową w Europie.

 

Dołącz do dyskusji: Intersnack konsoliduje europejski budżet mediowy w Publicis

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl