SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Intersport powołuje Radę Dyrektorów. Na czele marketingu Agata Prorok

Sieć sklepów sportowych Intersport powołuje Agatę Prorok na stanowisko dyrektorki marketingu. W spółce powstał też nowy zespół zarządzający - Rada Dyrektorów.

Rada Dyrektorów Intersport, od lewej: Robert Wiśniewski, Agata Prorok, Marek Kaczmarek, Justyna Kawa, Tomasz Matonóg i Paweł Holik Article

W skład Rady Dyrektorów wchodzą Agata Prorok, Robert Wiśniewski, Tomasz Matonóg, Justyna Kawa i Paweł Holik. Nowy zespół zarządzający ma skupić się będzie na zmianie modelu biznesowego spółki, rewitalizacji kluczowych procesów: sprzedaży, obsługi Klienta, zarządzania ofertą produktową oraz wdrożeniem nowych platform technologicznych.  

Prorok na stanowisku szefowej marketingu odpowiedzialna będzie za kierowanie zespołem marketingu oraz za wdrożenie spójnej strategii komunikacji marki.

W przeszłości pracowała dla takich firm jak: Suunto (brand manager), Showroomprive.com (brand manager) i W. Kruk (marketing digital manager).

Nowy zespół zarządzający w Intersport

Za zarządzanie ofertą produktową, obejmując stanowisko dyrektorki ds. oferty, odpowiadać będzie Justyna Kawa. W zawodowym portfolio posiada projekty realizowane dla firm: LPP, 4F i SMYK. Justyna Kawa z branżą retail związana jest od 15 lat.

Za rozwój technologii oraz zarządzanie zespołem IT odpowiada obejmujący stanowisko dyrektora IT Robert Wiśniewski. Nowy lider sektora informatycznego posiada 15-letnie doświadczenie zawodowe, w tym ponad 10-letnie na stanowiskach managerskich. W swojej karierze zarządzał strategicznymi projektami dla największych klientów z sektora bankowego i finansowego –  Alior Bank, Deutsche Bank Polska, BNP Paribas Bank Polska SA, Santander Bank Polska czy Bank PKO BP.

Natomiast funkcję dyrektora sektora e-commerce obejmuje Tomasz Matonóg. Poprzednio pracował w  firmie obuwniczej Badura, w której odpowiadał za rozwój e-commerce, zgodnie z filozofią omnichannel.

Kolejnym nowym członkiem rady dyrektorów jest Paweł Holik, który od ponad 15 lat piastował stanowiska związane z zarządzaniem finansami, posiada także kilkuletnie doświadczenie w branży retail – szczególnie w segmencie sport i fashion. Ostatnio związany był z OTCF (marki 4F, OUTHORN), gdzie pełnił funkcję dyrektora finansowego.  Pracował m.in. dla: Marketing Investment Group (marki Sizzer, Timberland, 50Style, TXM SA).

Z końcem marca br. na stanowisko prezesa zarządu powołano Marka Kaczmarka – dotychczasowego wiceprezesa zarządu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Intersport powołuje Radę Dyrektorów. Na czele marketingu Agata Prorok

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl