Investin i Science PR na rzecz "Sieci Otwartych Innowacji"

Agencja Science PR w ramach umowy ze spółką Investin przygotuje materiały informacyjne na temat innowacji w ramach projektu grantowego „Sieć Otwartych Innowacji". Jego inicjatorem i koordynatorem jest Agencja Rozwoju Przemysłu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Investin i Science PR na rzecz "Sieci Otwartych Innowacji"

Science PR zajmie się przygotowaniem materiałów tekstowych i wizualnych przybliżających tematykę otwartych innowacji, transferu technologii i innych zagadnień związanych z innowacyjną gospodarką.

Celem projektu „Sieć Otwartych Innowacji" jest aktywizowanie i intensyfikowanie transferu technologii pomiędzy środowiskiem innowacyjnym a sektorem mikro, małych i średnich polskich przedsiębiorstw.

Umowę podpisano na cztery lata, do grudnia 2022 roku.

Projekt "Sieć Otwartych Innowacji" prowadzony jest w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.

Agencja Rozwoju Przemysłu wybrała do współpracy Investin w ramach procedury zamówień publicznych. Wartość zamówienia opiewa na 285,975 tys. zł. Investin był jedyną spółką, która złożyła swoją ofertę w postępowaniu.

Science PR jest głównym i jedynym podwykonawcą spółki Investin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji