SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IPG uruchamia Matterkind, na czele Agata Sądel

W globalnych strukturach holdingu IPG (należą do niego agencje UM, Initiative, Reprise) powołano Matterkind, podmiot odpowiedzialny za komunikację w spersonalizowanych kanałach. W Polsce na czele zespołu odpowiedzialnego za ten obszar usług stanęła Agata Sądel.

Agata SądelArticle

Grupa IPG Mediabrands uruchomiła nową markę Matterkind, globalnie działającą w ramach Kinesso, mediowego i marketingowo - technologicznego ramienia holdingu.

Oferta Matterkind będzie skoncentrowana na tworzeniu rozwiązań bazujących na spersonalizowanych kanałach komunikacji, nastawionych na zaangażowanie konsumentów oraz nakierowanych na realizację biznesowych KPI klientów. Zakres usług Matterkind obejmie m.in. programmatic, tym samym wchłonie międzynarodowy brand Cadreon oraz jego zespół.

W Polsce funkcję head of Matterkind powierzono Agacie Sądel. - Stawiamy użytkownika w centrum komunikacji, na wszystkich etapach procesu zakupowego. Będziemy korzystali z rozwiązań sieciowych oraz indywidualnie dopasowanych do potrzeb klientów na każdym z rynków - mówi Sądel.

Jak podkreśla Rafał Wyszyński, chief data & technology officer w IPG Medibrands rozwiązania Matterkind będą oferowane wszystkim klientom agencji IPG Mediabrands w Polsce, czyli Initiative, UM i Reprise oraz innym agencjom z grupy IPG. Tym samym zespół ten będzie ściśle współpracował z teamami klienckimi oraz strategią IPG Mediabrands.

Sądel będzie raportowała do Wyszyńskiego, odpowiedzialnego za wdrożenie Kinesso w Polsce. Będzie także odpowiedzialna za projekty hubowe dla klientów regionalnych.

Agata Sądel przez ostatni rok związana była z firmą Huawei, gdzie jako senior digital communication manager odpowiadała za komunikację marki w kanałach digital, ściśle współpracując m.in. z zespołem e-commerce oraz z działem usług mobilnych. Wcześniej, jako programmatic director w GroupM odpowiadała za biznes, wdrożenia klienckie i rozwiązania Grupy w obszarach zakupu programmatycznego i kreacji. Była również związana z Publicis Media i Value Media.

Ukończyła ekonomię na Uniwersytecie w Southampton.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: IPG uruchamia Matterkind, na czele Agata Sądel

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
M
Super
odpowiedź
User
Michał
Najlepszy wybór
odpowiedź
User
Psiapsi
Kolejna przyjaciółeczka została wywalona z innej firmy i trzeba było dla niej stworzyć stanowisko...
Coraz gorzej tam się dzieje
odpowiedź