iPresso z RTB Tracker

Narzędzie RTB Tracking zostało zintegrowane z systemem iPresso Marketing Automation, dzięki czemu reklamodawcy mają dostać możliwość kierowania dopasowanej reklamy do indywidualnego klienta oraz do ściśle określonych grup docelowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

RTB Tracker to narzędzie działające w oparciu o technologię RTB, służące do zarządzania reklamą w internecie. Dzięki jego połączeniu z systemem iPresso Marketing Automation możliwe będzie wyświetlanie w sieci reklamowej personalizowanej treści skierowanej do zidentyfikowanych osób.

Rozszerzenie RTB Tracker o system iPresso ma umożliwić aktywne podążanie z dopasowanym komunikatem za potencjalnym klientem: kiedy opuści on witrynę, ale w dalszym ciągu będzie przeglądał internet, reklamy będą wyświetlać się na tych stronach, które odwiedził. Ponadto zintegrowany system ma pozwolić na wyświetlenie użytkownikowi reklamy z tym produktem, który oglądał wcześniej na stronie, a także z innymi powiązanymi lub polecanymi produktami lub promocjami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych