iProspect globalną agencją mediową sieci hoteli Accor, także w Polsce

Sieć hoteli Accor wybrała agencję iProspect należącą do Dentsu Aegis Network do obsługi globalnego budżetu mediowego w internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
iProspect globalną agencją mediową sieci hoteli Accor, także w Polsce

Współpraca pomiędzy iProspect a siecią hoteli Accor rozpoczęła się od czerwca br. i potrwa trzy lata. Agencja jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów internetowych do kampanii tej firmy na całym świecie. Kooperacja obejmuje media społecznościowe, paid social media, display, programmatic itp. Agencja zajmie się również zarządzaniem integracją kampanii tej marki.

Strategia zakłada wzrost znajomości i świadomości marki Accor w wybranych regionach świata.

Singapur został wybrany jako jeden z sześciu regionalnych hubów - obok Toronto, Sao Paolo, Warszawy, Kapsztadu i Dubaju - gdzie iProspect zajmuje się obsługą mediową marki Accor.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?