SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

iProspect globalną agencją mediową sieci hoteli Accor, także w Polsce

Sieć hoteli Accor wybrała agencję iProspect należącą do Dentsu Aegis Network do obsługi globalnego budżetu mediowego w internecie.

Article

Współpraca pomiędzy iProspect a siecią hoteli Accor rozpoczęła się od czerwca br. i potrwa trzy lata. Agencja jest odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów internetowych do kampanii tej firmy na całym świecie. Kooperacja obejmuje media społecznościowe, paid social media, display, programmatic itp. Agencja zajmie się również zarządzaniem integracją kampanii tej marki.

Strategia zakłada wzrost znajomości i świadomości marki Accor w wybranych regionach świata.

Singapur został wybrany jako jeden z sześciu regionalnych hubów - obok Toronto, Sao Paolo, Warszawy, Kapsztadu i Dubaju - gdzie iProspect zajmuje się obsługą mediową marki Accor.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: iProspect globalną agencją mediową sieci hoteli Accor, także w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl