SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IQ Marketing dla Coca-Coli

Kampania promocyjna firmy Coca-Cola "Wejdź w rytm" dobiegła końca

28 marca był ostatnim dniem odbioru nagród w promocji - zestawów płyt kompaktowych z pięcioma najbardziej pożądanymi przez młodych ludzi rodzajami muzyki.

Agencja IQ Marketing (Poland) była odpowiedzialna za obsługę całej kampanii promocyjnej w zakresie public relations. Celem akcji PR było budowanie świadomości muzycznych hitów obecnych na 5 promocyjnych płytach Coca-Coli oraz wywołanie dodatkowego zainteresowania promocją. Agencja opracowała strategię aktywności PR w lokalnych stacjach sieci Eska oraz zorganizowała lokalne eventy.

Podczas 6 tygodni trwania akcji (od 20 stycznia do 28 lutego) we wszystkich stacjach radiowych Eska wyemitowano prawie 950 hitów z kolekcji Coca-Coli, przeprowadzono ok. 1500 konkursów, w których wielbiciele muzycznych rytmów mogli wygrać zestawy płyt z najlepszymi hitami światowych list przebojów oraz zaproszenia do lokalnych klubów muzycznych.

W ramach działań wspierających PR w pięciu miastach Polski (Trójmiasto, Poznań, Łódź, Wrocław i Warszawa) pojawił się oryginalny, dwupiętrowy "Klubowy Autobus Coca-Coli". Autobus wyruszał w trasę w piątkowy i sobotni wieczór o godz. 20.00 i odwiedzał popularne lokalne kluby muzyczne. Podczas całej podróży trwającej ok. 8 godz. w autobusie trwała szalona impreza, DJ miksował muzykę z promocyjnej kolekcji 5 płyt Coca-Coli: POP, Dance, Techno, Rock i Hip-Hop, w radio Eska na bieżąco przekazywane były informacje dotyczące trasy autobusu i zabawy na pokładzie. Gorącą atmosferę podgrzewały liczne konkursy z nagrodami oraz zsynchronizowana z muzyką gra świateł. Uczestnicy imprezy mogli, m.in. wypróbować swoje zdolności wokalne, sprawdzić znajomość utworów znajdujących się na promocyjnych płytach i wygrać: zestawy 5 płyt, mini płyty CD, T-shirty z logo "Wejdź w rytm" i orzeźwiającą Coca-Colę. Gorące rytmy cichły dopiero o 4 nad ranem.... by już wkrótce rozkręcić kolejną imprezę.

W ubiegłym roku agencja IQ Marketing (Poland) odpowiedzialna była za przygotowanie i realizację serii unikalnych eventów pod hasłem "Gorący pociąg do muzyki" wspierających kampanię promocyjną Coca-Coli "Gorąca Piątka 2003", odbywających się w pięciu wagonach jadącego pociągu, w 13 miastach Polski.

Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Coca-Coli

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl