IQ Marketing dla marki Timotei

Agencja IQ Marketing wygrała przetarg na organizację całorocznych aktywności promocyjnych dla marki Timotei w sieci Tesco.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Akcje promocyjne będą realizowane pod hasłem „Z natury rodzinne…”. Agencja IQ Marketing jest odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji, kreację i prowadzenie akcji.

Najbliższa promocja „Z natury rodzinne WYCIECZKI” rozpoczęła się 26 kwietnia 2007. Oparta jest na mechanizmie loterii sms-owej, w której do wygrania jest 50 rodzinnych wycieczek nad polskie morze. Może w niej wziąć udział każdy, kto zakupi dowolny produkt Timotei w sieci Tesco i wyśle sms o treści Timotei pod wskazany numer. Zwycięzcy otrzymają vouchery o wartości 5 tys. złotych, które mogą zrealizować do końca 2007 roku wykupując rodzinne wczasy nad Bałtykiem.

         

Celem promocji jest wzrost sprzedaży produktów Timotei w sieci Tesco oraz budowanie wizerunku Timotei jako marki rodzinnej powstałej na bazie naturalnych składników. Grupę docelową promocji stanowią kobiety w wieku 25-50 lat, mieszkanki średnich i większych miast, posiadające dzieci, dbające o zdrowie swoje i swojej rodziny, ceniące czas spędzany wspólnie z najbliższymi.

W ramach komunikacji promocji agencja IQ Marketing przygotowała kreację materiałów POS oraz reklamę do tygodnika NAJ. Promocja trwa do 9 maja 2007.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej