SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IQS przejmuje firmę MRevolution

Agencja badań marketingowych IQS przejęła firmę MRevolution, specjalizującą się w budowaniu i zarządzaniu społecznościami online typu insight communities.

Alina Lempa Article

MRevolution jest certyfikowanym partnerem kanadyjskiej firmy Vision Critical GmbH oferującej platformę consumer intelligence Sparq3 do zarządzania i realizacji badań internetowych na społecznościach tworzonych wśród konsumentów przez szerokie grono klientów różnych branż. Vision Critical działa na rynku od 2000 roku. Obecnie na jego platformie funkcjonuje ponad 700 społeczności na całym świecie. Firma zatrudnia ponad 500 osób w 13 biurach.

Transakcja zakupu MRevolution ma umożliwić ścisłą współpracę IQS z Vision Critical w regionie CEE (Europy Środkowej i Wschodniej).

- Przejęcie MRevolution wraz z dostępem do najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych wspierających zarządzanie insight communities stosowanych na całym świecie, to kolejny krok realizacji strategii IQS mającej na celu wzmocnienie segmentu data w naszej firmie - komentuje Alina Lempa, prezes IQS.

Insight Communities na platformie Vision Critical mają być dopełnieniem do aktualnej oferty IQS w zakresie badań internetowych. Firma od lat rozwija własny panel internautów Opinie.pl, który przejęła trzy lata temu wraz z firmą IIBR zajmującą się badaniem internetowym w Polsce. Aktualnie panel Opinie.pl to społeczność ponad 73 tys. aktywnych osób.

Insight Communities w oparciu o oprogramowanie Vision Critical pozwala na ciągły i angażujący dialog z konsumentem oraz uzupełnienie różnych źródeł danych jak CRM, analizy z zakresu social media i danych tradycyjnych.

Umowa o przejęciu została podpisana 24 lutego br. Wartości tej transakcji nie ujawniono.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: IQS przejmuje firmę MRevolution

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl