IRCenter ma czworo partnerów

W agencji badawczej IRCenter stanowiska partnerów objęli Michał Kot, Katarzyna Krzywicka-Zdunek oraz Dorota Peretiatkowicz.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Michał Kot to badacz ilościowy z 25-letnim doświadczeniem. Pracował między innymi w IQS, Ipsos, Gemius, IIBR. Ma rozległe doświadczenie w szeroko rozumianych badaniach konsumenckich, badaniach mediów, audytoryjnych i badaniach nowych technologii. Ukończył ekonomię.

Katarzyna Krzywicka-Zdunek jest badaczką jakościowa, która IRCenter dołączyła 1 stycznia 2020. Socjolożka, z badaniami rynku związana od 25 lat. W IRCenter będzie zajmowała się rozwojem badań jakościowych.

Krzywicka-Zdunek pracowała w Pentorze, Millward Brown, a ostatnie dziewięć lat w IQS. Specjalizuje się w badaniach poświęconym zróżnicowanym grupom docelowym. Jest pomysłodawczynią unikalnego na polskim rynku projektu poświęconego rodzicom i dzieciom, była liderką projektów dotyczących polskich kobiet oraz młodzieży.

Dorota Peretiatkowicz w IRCenter będzie zajmowała się rozwojem badań ilościowych jakościowych. Jest socjolożką, badaczką ilościową z branżą związana od lat 90 ubiegłego wieku. Pracowała w CASE, Ipsosie,  GfK i IQS. Specjalizuje się w badaniach łączących w sobie tradycyjne podejście socjologiczne z elementami teorii psychologii osobowości.

Prezesem zarządu i partnerem w IRCenter pozostaje Janusz Sielicki, w agencji od  2013 roku.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, w IRCenter planowane są zmiany własnościowe. Szczegóły na razie nie są znane.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia