SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Isaiah Mustafa promuje Old Spice Wild Collection - powstanie reality show w TVN Turbo (wideo)

Isaiah Mustafa, ambasador marki Old Spice promujący obecnie nowe serię Wild Collection, jest twarzą konkursu zorganizowanego na polskim fanpage’u marki, którego zwycięzcy będą bohaterami reality survival show. Program powstanie latem, a pokaże go w jesiennej ramówce TVN Turbo.

Produkcja programu telewizyjnego jest jednym z głównych elementów kampanii wprowadzającej na polski rynek nową linię zapachów Old Spice Wild Collection, która realizowana jest pod hasłem „Poczuj w sobie dzikość”. Wystartowała ona w kwietniu br. Oprócz emisji spotów telewizyjnych, kampania skupiła się przede wszystkim na działaniach w internecie ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka oraz Youtube.

- Bohaterami kampanii promującej linię Wild Collection zostały dwie postaci: Isaiah Mustafa oraz Fabio, który pojawia się w pewnym momencie próbując przejąć promocję nowej marki kosmetyków. Jedną z odsłon kampanii było zaangażowanie konsumentów w jej przebieg. Przy pomocy aplikacji (Fight for the Wild), mogli oni zagrać w grę na fanpage’u Old Spice, w której mieli za zadanie pokonać Fabio i wcielić się w jedno z dzikich zwierząt - wilka, jastrzębia lub lisa, które reprezentują trzy osobowości nowej linii zapachowej Old Spice. W nagrodę zwycięzcy konkursu zostali zaproszeni na spotkanie z ambasadorem Old Spice - Mustafą (spotkanie to odbyło się we wtorek w Warszawie - przyp. red.) - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Barej, brand manager marki Old Spice w Procter&Gamble.

W sierpniu br. we współpracy z TVN Turbo zorganizowany zostanie tzw. „Wild Camp” - „obóz dzikości” z udziałem Isaiah Mustafa oraz zwycięzców konkursu zorganizowanego na fanpage’u marki. W czasie tego obozu kręcony będzie reality survival show, który TVN Turbo wyemituje w jesiennej ramówce. Wyprodukuje go Michał Łukasiewicz, ale nie jest jeszcze znany tytuł programu ani liczba odcinków, które zostaną pokazane na antenie. - Nie będzie to typowy obóz przetrwania, raczej ma to być miejsce, gdzie uczestnicy będą wykonywali różnorodne zadania troszeczkę z przymrużeniem oka, w stylistyce Old Spice, w różnorodnej scenerii - podkreśla Agnieszka Barej.

Organizacji obozu będzie towarzyszyć kolejna akcja komunikacyjna, która będzie także skupiona na internecie. Producent Old Spice zamierza m.in. przeprowadzać za pośrednictwem mediów społecznościowych ankiety wśród fanów marki, którzy mają wskazywać, jakiego rodzaju zadania powinni wykonywać uczestnicy biorący udział w sierpniowym obozie.

- Old Spice jest marką, na której testujemy nowe podejście do komunikacji. W tym przypadku nie wydajemy 90 procent budżetu na kopię reklamową. Jest to raczej marka, za pośrednictwem której chcemy budować zaangażowanie konsumenta i wychodzić do niego z informacją bezpośrednio. Szczególnie ważne jest to w przypadku internetu. Przypuszczam, że dla części kobiet reklamy Old Spice są nieco absurdalne, ale m.in. przez to stają się atrakcyjne dla mężczyzn. Wszelkie nasze aktywności w Youtube lub na Facebooku to są tak naprawdę triggery służące temu, aby zaangażować w kampanię konsumentów i to jest dla nas bardzo istotne - dodaje Agnieszka Barej.

Za kreację oraz realizację kampanii „Poczuj w sobie dzikość”, którą można śledzić na fanpage’u na Facebooku oraz w kanale Youtube odpowiada Interactive Solutions, strategię komunikacji współtworzył dom mediowy Mediacom Warszawy, a działania komunikacyjne realizuje agencja 24/7 PR.

Marka Old Spice wprowadziła na polski rynek nową linię kosmetyków Wild Collection w trzech zapachach: Old Spice Foxcrest (w komunikacji symbolizuje go lis), Old Spice Hawkridge (jastrząb) oraz Old Spice Wolfthorn (wilk). Old Spice powstał w 1938 roku w Stanach Zjednoczonych z inicjatywy firmy Shulton. Procter&Gamble przejął produkcję tych kosmetyków w 1990 roku.

Warto przypomnieć, że w lutym ub.r. Komisja Etyki Reklamy uwzględniła skargę jednego z odbiorców, który ocenił, że spot dezodorantu Old Spice z Isaiahem Mustafą dyskryminuje normalnych mężczyzn. Chodziło o padające na początku reklamy słowa „Spójrz na swojego mężczyznę i na mnie, jeszcze raz spójrz na niego i na mnie. Szkoda, że nie jest mną”. Mimo, że Komisja Etyki Reklamy najpierw uznała słuszność tej skargi, to po miesiącu wycofała się ze swojej decyzji (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Isaiah Mustafa promuje Old Spice Wild Collection - powstanie reality show w TVN Turbo (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa
mmm... najseksowniejszy facet w telewizji...
odpowiedź
User
Maciej
Oj, szykuje się niezłe g... Masz kasę, idziesz do TVN i masz program. Nieważna jakość tylko kasa. No i nazwisko producenta gwarantuje mega wtopę.
odpowiedź
User
mkaleos
Ciekawy jestem co to będzie. Czekam jednak tak jak @up bardziej na kit niż na hit, ale możemy przecież zostać pozytywnie zaskoczeni... Ciekawe czy będą w tym programie siedzieć na koniu. Tyłem.
odpowiedź