SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Iskrzenie Studio wypromuje markę Chitosan

Iskrzenie Studio wdroży i obsłuży komunikację produktów z linii Chitosan polskiej firmy Chitone, produkującej naturalne kosmetyki.

Iskrzenie będzie odpowiadało za obsługę marki Chitosan w mediach społecznościowych (Facebook,  Instagram, Linkedin) oraz public relations. Studio odpowiadać będzie za aktywności z obszaru influencer marketingu.

Dodatkowo studio zaprojektowało key visual brandu oraz pełną oprawę wizualną komunikacji w social mediach. Współpraca obejmuje działania z zakresu PR, marketingu, promocji oraz social media; prowadzenie komunikacji na platformach.

Studio Iskrzenie powstało w marcu, 2019 roku. Powołali je projektant Artur Kluska i strateg mediowy Mikołaj Nowak, wcześniej związany z Grupą ZPR Media i Grupą TVN.

Dołącz do dyskusji: Iskrzenie Studio wypromuje markę Chitosan

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek L
Powodzenia!
odpowiedź